Godmorgon :)

2009-10-11 @ 11:11:54
Ja ge mig jordgubbar :)
.
Godmorgon alla snyggingar därute!
Jag har sovit gott men haft en konstig dröm, jag drömde att Dirty Penny var i Borås för att träffa mig :O Jag fick krama dom alla och vi pratade så gav de mig VIP biljetter till deras show.
Sen åker jag hem för att sova, sen när jag vaknar upptäcker jag att jag sovit i 5 månader :O Vaknade vid jul minns jag.
Så jag åkte ner där de skulle spelat typ 4 månader tidigare för att se om de är kvar i Sverige. Då hade de åkt, men de skulle hälsa från dirty penny till mig.
Sen vaknade jag på riktigt, var skit sur när jag vaknade. Orättvist att jag ens träffat dom i sömnen.
.
.
Menmen, sen har Andreas och Paso ringt mig inatt :O Klockan 04.10, vad vill man vid den tiden? Om jag varit på krogen hade jag tillomed sovit vid den tiden.
Jag vet inte. Konstigt. Måste varit ngt viktigt, Annars brukar de inte ringa :O
.
Sen fick jag sött mms inatt med, folk har varit på hela natten ;) Jag vet att ni tkr om mig!
.
Vad händer idag nu då? Jag vet inte. Träffa Linda ikväll tror jag, träffa Malin på dagen? Vi får se, imorgon börjar Matte Bn, och jag har ingen mattebok (Y) Hur ska jag få tag i en sån? Jag kan ju inte köpa en, jag är pank, vill inte erkänna till mamma o pappa att jag inte fixat en bok :P

Kommentarer
Postat av: DANNi

sv; tack så jättemkt ;D

2009-10-11 @ 13:55:02
URL: http://danielaangeloni.blogg.se/
Postat av: Doin' it for the fame

Jag träffade Kissie igår ute på krogen! Vad tycker du om henne? Själv älskar jag den lilla bitchen! Bild på oss finns på min blogg! =) Ha en bra dag!

2009-10-11 @ 14:17:04
URL: http://johanekstrom.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback