haha

2009-10-21 @ 17:16:33
Jag fick precis en underhållande berättelse av min pappa hur jag är som person. Jag har aldrig sett det så innan.
Så fort pappa säger till mig att jag ska skaffa ett jobb tillexempel så säger jag att jag ska börja plugga och inte har tid med ett jobb.
Sen söker jag till en utbildning som börjar om t.ex. en månad. Sen när kursen börjar då hittar jag på ngn bra ursäkt och säger att jag ska börja jobba snart och söker jobb. För jag behöver pengar.
Han säger att jag skjuter saker framför mig för att få han lugn sen när det närmar sig så byter jag och skjuter saken framför mig igen.
hahahaha, jag måste vara väldigt underhållande att känna.
.
Sen tog det med 3 veckor att berätta att jag blev av med jobbet, men ungefär 20 sekunder att berätta att jag fått ett nytt xD

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback