heey

2009-10-03 @ 13:47:26
Heej :)
Ligger och väntar på att plutten ska vakna, inte mkt sömn de två senaste nätterna :D Ngn sömn alls knappt? Bästa helgen hitills i stockholm, har haft jätte bra dagar, vi har bara legat och pratat om allt, känns skönt. väldigt skönt.
Vi skulle sett 3D filmen igår på bio, men vi fastnade här hos Jani ist.
Så kanske ikväll eller på söndag kväll? Sen måste vi ju se Flickan som lekte med elden, lång historia varför. Men det måste vi :)
Jaja, ska se om jag kan "råka" väcka honom snart.. hihi.
Puss!

Kommentarer
Postat av: herrn

Älskar dig lika mycket som jag längtar efter döden.



Du sover så sött på sängen. Jag gör mitt, vi har 2-3 dagar kvar med varandra, hoppas de blir lika bra som de föregående.



Jag är jätteglad att du varit med mig från stund ett till slutet. Jag vet inte hur jag ska gå tillväga, tiden får utvisa.



jag <3 dig.

2009-10-04 @ 05:26:07
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback