Hej godingar

2009-10-09 @ 20:25:13
Hejsan!
.
Nu är jag hemma igen i Borås, kändes nästan konstigt att vara hemma, så länge har jag ju inte varit borta. Men jag hann hem sen började pappa gnälla på att jag varit borta på semester en vecka, jaa kanske. Men det var inte semester, jag mådde bra som på semester men vi låg inte under ngn sol och gassade i 1 vecka direkt.
Fan bajs kallt överallt.
Svårt att sammanfatta allt vi gjort, det var så mkt vi hann med men samtidigt inget. Räckte att bara vara i varandras sällskap.
Jag lärde mig att wooka eller hur fan det stavas och jag har gjort massa nyttiga grejer, sen har vi sett på 3D film och Flickan som lekte med elden, sett kändisar och typ 1000 flygplan :)
.
Vi har nog varit i vårt sämsta och bästa skick på en vecka, gråtit som fan båda två, skrattat oss till tårar och varit arga och kanske lite kära? :)
Det är min och janis hand, tycker faktiskt det är fint. Vi tatuerade oss inte, vi brände oss. Kommer alltid ha det där på tummarna och se vår tid och allt vi gått igenom.


hihi, vaknade en morgon med detta gulliga på armen!



Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback