helt klart

2009-10-25 @ 02:27:00
Man märker i vissa fall väldigt fort vilka vänner som är äkta och vilka som inte är det.
När man blir ledsen har man en annan fasad utåt för att inte visa att man är ledsen, de riktigt vännerna ser rätt igenom fasaden, andra, de blir arga för att man döljer det. Eller inte ens märker att något hänt.
.
Seriöst, för mig är det inte en äkta vän när man inte bryter ned fasaden och ser att något inte står rätt till. Vissa har man kännt i hundra år känns det som.
.
Som ikväll, jag kom inte till krogen utan "försvann" och kom inte tillbaka. Jag fick inte "Har det hänt ngt?" eller "varför var du borta så länge?" Utan jag fick direkt i ansiktet "Varför kom du inte hit? Vi betalade faktiskt taxi för att du skulle komma in på krogen, nu får du förklara dig".
Inte ens ser att något inte är bra, utan bara trycker ner än. Helt sjukt. Tur att det var ngn som märkte det iaf och var där.
.
Sånt gör ont.
Jag hade kul tills dess och nu skiter jag i det här. Ska sova nu. GODNATT.



Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback