Jag har en åsikt

2009-10-13 @ 15:43:54
Hur förklarar man hur man känner?
Hur kan man beskriva en känsla man har i kroppen till någon som inte förstår eller aldrig kännt den känslan?
Hur förklarar man abstinens till en person som aldrig slutat med ett beroende?
Hur förklarar man det där pirret man får i kroppen när man längtar efter något obeskrivligt mycket?
Hur förklarar man hur det känns att vara deprimerad till någon som aldrig varit det?
.
Jag vet inte.
Jag är totalt kass på det, jag är väldigt duktig på att få folk att missuppfatta mig. Därför jag nästan aldrig öppnar mig eller pratar om mina egna känslor till vissa personer, för de kommer kunna ta illa upp av de jag säger.
Just nu känner jag att jag vill skrika och bara springa härifrån, det hade varit mycket lättare, men jag lär mig av detta, kunna hantera en ny situation.
Har aldrig varit med om detta, iprincip, bara liknande händelser.
.
Idag är jag inte på humör alls, är fruktansvärt nere. Vet inte hur jag ska hantera alla situationer jag ställs framför och jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen, jag vet inget.
Nu har jag inte tid att fundera mer på detta, allt gör bara ont.
.
Jävligt ont, vill bara härifrån, långt härifrån.
Escape?



Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback