Mjo

2009-10-28 @ 11:20:07
Jag försöker att inte falla samman, försöker att tänka på annat.
Jag vet att jag är starkare än jag tror och att jag kommer klara detta,
men jag vet inte om jag vill det.
Jo..
Men jag ska träffa tre underbara tjejer idag som säkert kommer göra min kväll bättre,
tänker inte gifta ner dom med mitt humör.
Vi ska äta gott och kolla på tv.
.
Alla vet nog att jag har det jobbigt just nu,
skiter i hur många som läser detta, hänger inte ut folk med namn eller skriver saker som är allt för privata.
Jag hade kunnat skriva sjukt mkt mer, men som sagt, det hamnar i en annan låst blogg som ingen kommer åt förutom jag, som är meningen.
Men som sagt, saker jag skriver här är meningen ska nå ut till de som läser.
.
Japp så nu skriver jag ungefär 10 gånger så mkt i den andra bloggen där allt hamnar, orkar inte skriva med papper och penna här hemma.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback