Nej nu fan

2009-10-13 @ 18:25:31
Neeee nu är jag sjukt trött på den här staden, vill så långt bort som det går. Ska fan flytta till Stockholm så jag slipper det här hålet.
Ska börja plugga och jobba i stockholm, jag bestämmer det nu. Ska söka in kurser i Stockholm till hösten och ta studielån och skaffa en lägenhet. Orkar inte vara kvar här.
Eller om jag flyttar till jönköping till hösten. Något. VILL INTE VARA KVAR I DETTA SJUKA HÅLET.
Kan ingen låta mig bo hos någon så jag kan vara inneboende eller ngt.
BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Annika Wacker

Vi flyttar till Jönköping nästa höst! Blir ju skitskoj:D Kanske ska ha egna lägenheter men nära varandra så blir det nice!

2009-10-13 @ 20:00:22
URL: http://annikawacker.blogspot.com
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback