Si

2009-10-21 @ 21:42:38
Ja, vad händer. Just nu händer inget. Jag var och handlade med Adam, mamma och pappa. De vet att jag följer med när jag vill ha något, så jag tar en egen vagn och plockar hälften saker jag vill ha och hälften som de vill ha.
Sen kollar de inte min vagn, så slänger jag bara snabbt upp det på bandet och plockar ner utan att ngn ens  märker det.
MEN IDAG GICK DE IGENOM MIN VAGN :O DÅLIGT!
Så jag fick bara shampoot och balsamet som jag ville ha. Sen var det stopp. Kunde glömma allt annat.
.
Illa.
.
Jag ska lägga mig nu och läsa nikki sixx bok, folk undrar ju vad jag håller på med, har läst den ett par gånger nu. Engelska 2 ggr och Svenska är jag inne på andra med tror jag, om jag inte läst den mer. Jag vet inte, men den engelska är helt klart bäst, läsa hans egna ord. De överätter ju  på ett speciellt sätt helt klart.
Men är snart klar nu, ska fortsätta med zebraflickan då.
Sen fick jag ju marilyn mansons bok av Jani den måste jag börja med osså <3

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback