wiho :)

2009-10-28 @ 13:57:31
Vågen går neråt fortfarande, jag förstår inte :O Tränar faktiskt inte, dock har jag minskat min magsäck ordentligt. Äter inte mkt för att bli totalt proppmätt.
Jani kallar mig för fågelunge, kanske stämmer. Men jag blir mätt på lite, det är bra (Y)
Ja nu väger jag nästan 57 kilo, Men jag går ner mkt i ansiktet. Vill nu byta ställe tack, vill gå ner på benen eller låren lite mer.
Haha, jag är kladhest.
Men ska nog börja gå ut och gå så vikten håller sig där, men jag har sån KASS kondition.
Men jaja, det blir bra. Går jag upp gör jag det, är nöjd ändå med mig själv :)
.
Fan att jag inte mätte midjan när jag började gå ner i vikt för någon vecka sen. Fan. Märker det på min vårjacka, den jag hade i våras, kan vrida den säkert 10 cm mer runt midjan. ÅH :D
.
Men hur vet man vad som är normalt att väga?

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback