Antingen eller?

2009-09-24 @ 09:07:10
Antingen eller?
Nikki Sixx eller Dregen
Det där tänker jag inte ens uttala mig om, folk har frågat mig det innan, jag kan inte välja och kommer aldrig kunna göra det heller. De står helt jämnt på deras våg!

Varmt eller Kallt
Jag har alltid gillat kylan, inte att frysa, men kylan. Jag älskar doften av kylan. Sov alltid när jag var liten med öppet fönster för att somna när jag känner kylans doft, helt underbart! Sen är jag heldre varm än kall.

Cider eller Öl
Nej det var ett lätt val, men såklart dricker jag cider oxå. Men öl är det godaste!

Bad eller Dusch
vi hade ett badkar hemma med cpbror kasta studsbollar i röret eller ngt så det blev stopp. Men jag älskar att sitta och slappa i ett badkar. Men dusch använder man om man har bråttom. Men inget slår att slappa i ett badkar själv eller med någon annan :)


Kommentarer
Postat av: emmelist

hejhej! allt bra idag då?

2009-09-24 @ 13:38:52
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: emmelist

jo det är kanoners! gillar din stil på bloggen :) lite hårdrock sådär ;)

2009-09-24 @ 14:16:27
URL: http://emmelist.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback