Godmorgon snyggingar!

2009-09-07 @ 11:33:22
Heej :)
.
Har ni sovit gott? Jag hade skitsvårt att sova igår måste jag säga, var jätte rädd, är så mörkrädd så det börjar bli sorgligt. Men terapi för  fobi är beteendeterapi (?) vet inte riktigt hur det stavas. Man ska alltså lära sig att leva med sin fobi och utsätta sig för det man är rädd för.
HAHA, dröm och glöm. Jag är oftast inte rädd för mörker om man är två eller fler, men själv är speciellt på ngt sätt.
Usch, jag hatar det.
.
Men jag drömde en fin dröm :)
.
Vad ska vi skriva om för ngt idag då? Ja det får ni se



Kommentarer
Postat av: Marina

känner just du till en hemsida där man kan tjäna pengar från bloggen? Det ska inte vara annonser som jag måste lägga på min blogg utan det ska vara genom min statistik.. mina unika besökare! Och det ska vara 100% gratis. Om du känner till en sån pass bra hemsida så skriv hemsidan gärna till mig!



Hör av dig! Kram.

2009-09-07 @ 11:42:25
URL: http://mmarinazado.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback