Gomorgon

2009-09-24 @ 09:03:18
Idag har jag fått sova mina 8 timmar, det var skönt har haft svårt att sova de senaste nättarna. Menmen, så är livet ibland. Imorgon ska vi se hur det går när jag lämnar sötnos Naxo hemma. Just nu är jag död och torr när de gäller nya inlägg. Jag hoppas jag får min inspiration snart.
Har ju mycket tid hemma så.
Men jag har fortfarande endel läsare faktiskt :)
.
Idag ska jag nog bara vara hemma och ta det lungt, ska iväg och testa vad som händer om jag lämnar Naxo hemma själv, hon gnäller ju bara jag går på toa :( Stackars lilla sötnos hund.
Men nu ska jag se på humor från tv4 ;) Sen ska jag blogga lite, Hiss eller Diss blir det idag iaf och ska försöka få med Antingen eller oxå :)

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback