heej

2009-09-13 @ 11:58:49
heejsan alla snyggingar där ute :)
.
Nu är ni nyfikna om vi hade skoj i götet igår, jag hade riktigt roligt iaf, bussresan till göteborg slog väll iof iprincip allt. Det var någon jävla lek som de försökte lära fulla Emmy och fulla David, han gav upp. Men jag gjorde inte det.
Först var man tvungen för att kunna spela, kunna 5 killarns namn som man inte träffat innan.
.
Det var iaf jätte roligt, kan inte förklara eftersom jag aldrig lärde mig det till 100. Sen när vi kom fram så fick jag två av killarnas nummer för vi skulle nog ringa dom. Jag hade två 50 ml shoot som vi alla tog lite av, gick varvet runt. Men jag började så fick ta det jag ville ha (A)
.
Sen drog vi bort till diamond dogs och satte oss, vi hann knappt komma innanför dörrarna innan vi märkte att vi var i himmlen. Det var rockkväll med band som spelade. Helt underbart.
.
Så jag hittade en snygging till rockare :D Malin och Johanna som var kvar eftersom Annika och David drog letade desperat för att hitta ngn, men jag vet faktiskt inte om de lyckades. Tror inte det.
.
Sen bara lämnade jag han för vi skulle dra och äta, sen var han nog inte kvar när vi kom tillbaka. Minns inte vad han hette eller vart han kom ifrån. Men det var en total kopia av nikki sixx när han var yngre :P
.
Han hade dessutom en mötley crue tröja på sig xD
.
Men i vilket fall, försökte få sova hos mamma och pappa, de var på ett hotell i göteborg för pappa skulle spela golf eller ngt. Jag minns inte, men jag försökte klockan halv 2 på natten att få sova hos dom. Gick inte så bra!
Så det var bara att åka till bussen, men jag satt ute 1,5 h innan bussen kom tror jag. Jag sov :P Som vanligt kan jag somna vart som helst.
.
Nu ska jag ladda ner ngt spel eller ngt, är uttråkad och jätte bakis. Men vi hörs senare så får ni se kort!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback