hej :)

2009-09-06 @ 19:06:12
Förlåt att jag varit lite dålig på att uppdatera idag, men jag har haft mkt att göra, eller mkt att göra det var väll att ta i. Men jag har gjort mkt så jag inte haft tid att skriva. Har kollat filmer och läst, städat.
Kollar just nu på "I skuggan av värmen" fyfan vad sorglig den är.
Blir ledsen av sånna filmer, tycker det är tråkigt att människor kan må så dåligt och att det kan gå så illa. Det gör att jag får en stor klump i magen.
Kolla på den filmen och Under ytan är oxå en bra film som är liknande denna.
Jag och en kompis för 2 år sen tror jag.

Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hoppas att du har haft en bra helg!

2009-09-06 @ 20:03:51
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: jasmingz.blogg.se

Kolla om du är en av finalisterna i veckans blogg! Om du är samla så många röster. Om du inte är .. rösta på någon annan :)

2009-09-06 @ 21:22:09
URL: http://jasmingz.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback