Hiss eller Diss?

2009-09-05 @ 11:22:07
1. Natalie och Lisa, Åkes flickor!


Jag kan kolla på detta om och om igen, det är jag och Malin i högstadiet, hahahaha. Det var roligt på den tiden! Nej jag är säkert jätte efter, men gud vad jag kan skratta åt sånt här eftersom de jag känner vet att jag hatar dessa fjortisar.
2. Mina underbara vänner


Annika Wacker, Jani Kuusinen, Charlotta Skattberg & Malin Måneskiöld.

Ni är de fyra som betyder mest för mig, känner att jag kan prata med er om allt och att ni betyder mer för mig än vad jag själv gör.
Allt för er och jag älskar er. Ni gör allt jääävligt mkt lättare.
Ni är solklara hissen för mig!
3. Two and a half men
Hur kan man annat än att hissa detta då? Helt underbart rolig och klockren serie. Kan inte förklara vad det handlar om, stor jävla smörja, vilket gör det roligare. Men jag antar att alla någon gång kollat på detta, annars är jag djupt besviken!
4. Dregen och Nikki Sixx
Ja kanske blir en början till en ny header? Vem vet. ILY ILY ILY ffs.
HAHAH, det var länge sen jag använda det uttrycket, ffs. Menmen, Vilka snyggingar och musikanister ;)
1. Diss att jag idag inte har någon diss
Jag har suttit i flera timmar med denna, jag har inte en ända, vilket jag är glad för!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Grattis till dig för att du inte har någon diss. Jag har alltid mer att dissa än att hissa.

2009-09-06 @ 21:13:15
URL: http://ellencsordas.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback