Hiss eller Diss?

2009-09-09 @ 00:18:33

1. SÅKLART MINA LÄSARE!
Såklart att jag måste hissa er snyggingar, de tre senaste dagarna ligger mina läsare på över 100, kanon kul! Så tack så mycket och hoppas ni tycker om det jag skriver och tycker det låter vettigt :)
2. Photoshop
Jag är inte den ända som upptäckt det roliga med photoshop, men de senaste dagarna har jag suttit och lekt och lärt mig detta programet helt okej iaf, det finns så sjukt mycket grejer man kan göra med det programmet om man lär sig det. Så jag läser mig till det jag vill veta. Idag satt jag och letade kort på finnar och tränade på att ta bort det och jag satt och gav min kompis skägg ;)
3. Idol och Andra avenyn!
Idag kollade jag på dessa två program, det var underhållande 2 timmar :) Men är ni som jag, kollar bara på audition? Men nu ska ju delfinalerna vara i Göteborg, kanske köpa sig en biljett och åka dit?
Hade varit riktigt roligt faktiskt!
Ingen diss idag heller, antingen har jag dålig fantasi, eller så är jag bara på toppen HUMÖR!



Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback