imorgon smäller det

2009-09-05 @ 00:16:52
Ja, detta blir väll sista inlägget idag.
Ska tagga inför imorgon, ska kolla på bowling, senast jag spelade vågar jag knappt berätta om.
Jag gick i 8onde klass, jag var där med en kille jag tyckte om och min tjejkompis. Vi skulle spela, jag spelar med den lättaste, är det 6? Jag var grymt blyg på den tiden så min tjejkomps och killen pratade nog 99% den kvällen, jag var mest tyst, mkt pågrund av det som händer. Jag ska slå iväg klotet, klotet är ju egentligen till för små barn, så hålen i klotet är väll 1 cm i diameter, SKIT SMÅ vill jag få fram, och jag ska kassta iväg och klotet fastnar och följer med på tillbaka vägen och flyger bakåt mot min vänner.
Det var fruktansvärt pinsamt och sen dess spelar jag inte bowling, känns som en säkerhetsrisk.
Sen killen träffade jag inte mer efter den kvällen, han kom och handlade när jag jobbade på ICA, mer har jag inte sett han, är jävligt glad för det. Fyfan. Därför påpekar jag att jag ska kolla på bowling imorgon.
Jag ska dit med Lotta, Fidde, sen var det ett helt gäng till. Vet inte vilka som skulle festa och bowla och vilka som bara skulle festa utan bowlingen så vågar inte gissa.
Men sen somsagt, blir det tillbaka efter bowlingen till Lottis och Fidde och dricka. Jag ska få cider utav lotta, mycket uppskattat!
Men vi får höras imorgon innan jag drar ner dit. Önska mig lycka till, vem vet, ngn annan kanske gör min tabbe?
puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mkt! Cool blogg:) kram

2009-09-05 @ 00:54:15
URL: http://malinemmasandgren.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback