Jag kommer dö

2009-09-17 @ 21:34:37
Trevlig och lockande rubrik va? ;) Nej men jag kommer dö, nu har jag varit med Jossan i tre dar, underbar healing. Kan komma dit nere och åka därifrån på perfekt humör. Vi pratar och pratar, tar aldrig slut. Det är skönt :) Älskar den tjejen!
Jag kom väll hem vid 8 ungefär, imorgon kommer det som jag längtat efter sen Peace and Love, Håkan ska spela på Liseberg, helt underbart. Kan inte längta mer, han gör att jag blir glad i hela kroppen, känns som en drog helt klart! Min gud.
Sen efter spelningen, som jag egentligen inte vill ska ta slut, så ska jag in till nissecentralen och ta bussen mot stockholm direkt, alltså ta med all skit till liseberg. Dator och hela köret (Y)
Den går 23.25, spelningen slutar väll vid 22 ungefär.
Sen är jag framme vid 6 (?), hur fan ska jag klara det, det är för tidigt, kan ju sätta en miljon på att jani inte möter mig, då vet jag inte heller hur jag ska ta mig till märsta. Är ju pank, som vanligt :O Fattar inte hur jag lyckas.
.
Sen ska jag vara där hela lördag och åker hem söndag eftermiddag/kväll och då har jag med mig lilla Naxo. Ska jag vara hundvakt till henne till, jag vet itne hur länge, tills jag tröttnat :P Nej jag kommer klara det bra, ska få den där hunden hur lydig som helst!
.
Så nu ska jag tagga med lite Håkan för imorgon vid 09.12 åker jag iväg mot Liseberg!



Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback