koppla bort

2009-09-14 @ 22:34:12
Kämpa, stå emot, klara av motvinden.
Men det är lättare att släppa efter, åka med vinden, falla bort.
Falla totalt.
Jag vill bara lägga mig ner där jag står när klumpen i halsen och ångesten kokar över.
Lägga mig mitt på marken och ligga kvar där tills det går över.
Det är lättare, mycket lättare än att göra något åt det.
.
Jag vet ju att klumpen i halsen inte går att bota, den sitter där tills den själv vill bort.
Inget kan bota den.
Jag vet att ångesten gör att jag vill gömma mig, men ändå när den kommer sitter jag under mitt skrivbord och gömmer mig för mig själv.
Jag önskar att allt var som det var innan.
Jag vill att lycka ska vara så lätt som när man var liten, att åka upp och ner för en rulltrappa kunde rädda en hel dag eller en ballong från mcdonalds.
.
Jag vet att jag är trasig.
.
Jag vill inte ge upp, jag vill hitta någon som kan lappa ihop mig och laga allt det trasiga istället.



Kommentarer
Postat av: YENNIFER

men va fan alla killar har ju fan svart hår i princip

men de kanske ja gjorde känner en del kilalr med svart hår ;) hahaha

2009-09-15 @ 01:52:24
URL: http://mylittlepistol.blogg.se/
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Visste du att Patrick Swayze dog inatt?

2009-09-15 @ 05:33:16
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback