Svar på frågestunden

2009-09-07 @ 13:43:45
1. Hur ser den perfekta kvällen ut?
- Helt ärligt är det JÄTTE olika, beroende på vilket humör jag är på. Just nu i Stockholm med en person, ganska ofta jag tycker de.
Men är det en fin sommarkväll ute i skogen hos Annika kanske, en fetkotlett och Potatissallad och vanlig sallad. Sitta och chilläta en helkväll med ett par öl. Sen på kvällen in mot tvn och kolla på massa filmer eller ngt.
En perfekt kväll kan vara på krogen om kvällen ska bli lyckad, annars hade jag likaväl kunnat spendera den i sängen själv.

2. Vad är det bästa du vet?
Oj, en svår fråga faktiskt. Jag är som ett barn innerst inne, bästa jag vet är sockervadd och en hel dag på Liseberg! Sen älskar jag överaskningar, drf jag är bra på att överaska mina vänner, som min bästaväns födelsedag, den trodde hon aldrig skulle sluta så!

3. Vilka bloggar följer du och varför?
Jag följer många bloggar, eller följer och följer, läser mer eller mindre ofta.
Kissies är väll nästan ett måste, även om det är skit egentligen, men jag gillar att läsa den för jag njuter av att se det där livet, hade aldrig velat leva så! "Sa hon att hon inte vill vara rik och bo på kungsholmen?" JA!
Sen läser jag en blogg till som jag tipsar mkt om:
bloggkrig.blogg.se
Ser man tydligt hur Kissie bland annat gör om sina kort och andra bluffgrejer!
Sen läser jag endel andra lite mindre, men försöker hänga med i bloggvärlden så gott det går ;)
4. Anser du dig vara snygg?
Svår fråga, jag kan disskutera det där länge! För ibland känner jag att jag är snyggast i världen och inte förstår alls varför den personen eller ngn annan på stan inte följer mig med blicken, kan vara riktigt ego ibland. Ta kort på mig hur som helst och vart som helst.
Men så fort jag får den där hemska ironiska kommentaren eller elak kommentar över huvudtaget så sjunker det. Okej, jag tar inte skit från vem som helst, men från vissa människor kommer jag aldrig kunna ta skit ifrån, sjunker under markens yta om vissa människor säger ngt.
Så, jag har faktiskt inte svaret på den frågan.

5. Varför började du blogga?
Många anledningar, först för att jag fick en bärbar dator och ville skriva av mig mkt jag kände under den första perioden. Men jag har svårt att öppna mig, men med blogg kändes det lättare, kunna säga vad som helst utan att bli avbruten eller börja gråta. Gillar inte att ge kritik till alla eftersom jag inte gillar att ta kritik från vissa.
Sen för att kunna gå tillbaka, jag går tillbaka ibland och ser vart, när och hur liksom!

6. Varför ska man läsa din blogg, vad gör den unik?
Egentligen är min blogg som alla andras, tror ingen har en unik blogg på sättet att skriva, men jag skriver om mig och mitt liv. Jag har åsikter och andra tankar som andra människor kan känna sig in i. Sen har jag tips om hur man kan lösa problem eller om andra saker.
Om jag varit någon annan hade jag läst min blogg, får plats med mkt intresse på liten plats :)

7. Bästa bandet genom tiderna
Svårt, men Mötley crue skulle jag nog säga. Sen lyssnar jag nästan enbart på samma musik som jag älskar lika högt. Håkan Hellström, Mötley crue, Guns n roses, Dirty Penny och Sum 41. Rock till 99% :)

8. Vad är ditt besöksrekord?
139 läsare igår (Y)

9. Kan du bloggar?
haha som jag sa innan försöker jag hänga med i bloggvärlden, är helt fascinerad att den har blivit så stor och mkt kretsar runt vad som händer här. Sen sitter jag och en av mina bästa vänner och disskuterar mkt bloggar, då vill man ju ha ngt att tillägga ;)

10. Favoritfilm?
OJ, svårt. Requim for a dream. Helt oslagbar, hemsk och man blir påverkad men fan vad bra den är.
Eller Under Ytan, en bra svensk film med min favorit, Persbrant!

11. Vad vill du läsa om i bloggar, vad tycker du är intressant?
Jag gillar att personer vågar berätta om sig själva, kanske hur de försöker komma ur ngt beroende eller filmblogg där de recenserar bra filmer eller ngt.
Gillar när det blir personligt, intressantare läsning då.

Kommentarer
Postat av: victoria

fin blogg =)

allt bra med dig?

2009-09-07 @ 13:57:56
URL: http://hejjvictoria.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

såg att du gillar att läsa bloggar som vågar berätta om sig själva. då tror jag att du kan gilla min.. Jag skriver inte bara om min vardag och sånt utan jag skriver om min svåra uppväxt med en pappa som är narkoman, hur mina småsyskon placerades i fosterfamilj och mycket mer.

2009-09-07 @ 15:08:35
URL: http://sandratjulins.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback