(Y) bra emmy

2009-09-15 @ 08:20:29
Jag var så trött igår m.m. så jag orkade inte packa, tyckte att jag skulle gå upp tidigt och packa. Verkligen likt mig, tänker inte på hur morgontrött jag är.
Men nu får jag skylla mig själv. Packa packa packa, och lite mer packa.
Vad ska jag ha med mig?

DET VIKTIGASTE I VÄSKAN:
- Mobilen, såklart? Ingen jag utan den.
- Plånboken, (busskort, bankkort & legg)
- Nycklar
- Spray
- Läppmoj för mina läppar
- Ipod
- Tändare och cigg
- Kalander

Det är väll det viktigaste, sminket och locktången ska med ockå såklart!
Sen måste jag bestämma vilka kläder jag ska ha med mig, nästa problem (Y) Skriver lite senare sötnosar.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Kläder då? :O Vill inte ha en naken emmy.

2009-09-15 @ 08:49:14
URL: http://josefinesveen.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback