Föresten..

2010-04-12 @ 21:47:26
Jag är nog en person som kan bli väldigt missuppfattad.
Jag kan uppfattas som en arrogant skit av människor innan de känner mig.
När folk känner mig är jag den töntigaste och mest lättroade personen man kan känna.
Är sällskapssjuk, kan ligga och mysa i timmar med personen jag tycker om och med mina vänner kan jag prata i timmar.
Är galen och kan göra det mesta i min väg.
Men så fort känslor blir inblandade så blir jag jätte nervös och blyg.
Jag vet inte hur jag ska beskriva mig.

Jag har svårt som fan att förklara saker och jag tänker oftast på ett väldigt eget sätt.

Nojig som fan och osäker på mig själv.
Men samtidigt grymt stor i migsjälv, älskar verkligen mig själv.
Men jag kan bli jätte osäker när jag inte har koll på läget.
Alltså då känslor är inblandade.

Jag är den person som är van att få som jag vill men så fort jag inte får det så blir jag som ett barn!
Kan bli gnällig och sur, men släpper lika fort. Är envis som fan. Det märker man fort ;)

Jag älskar att skapa diskussion, sitter på fester och tar upp frågor som våld och annat som skapar enorma diskussioner. I helgen började jag disskutera emot att våld löser saker.
Jävlar, folk stod och skrek på varandra. Helt underbart att höra hur folk tänker och hur de disskuterar.

Jag är en väldigt öppen person och kan sitta och prata om det mesta om mig själv, som sex och annat jag varit med om. Tycker det är jätte roligt, i helgen hade vi tjejkväll 5 stycken tjejer och 90% av allt var prat om sex.
Jätte skoj!

Nej nu ska jag sluta prata om mig själv ;)


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback