Vaknade precis

2010-12-13 @ 11:40:06
och jag ska strax jobba, börjar 13. Sen slutar jag inte fören 20. As gött för jag är ledig imorgon och onsdag, sen jobbar jag torsdag och fredag och sen ledig hela helgen.
Förutom att jag jobbar på brasseriet på torsdag, viva på fredag och jour på lördag.
Hoppas på harrys på lördag. Ska fan se till så ingen jävel spiller på mitt bord igen.
Satt 40 minuter minst och torkade marker till 2 killar kom och hjälpte mig torka.

Snart är det jul, ska bli mysigt att vara hemma på uppersittarkvällen och spela bingolotto med mamma och pappa.
Sen ta med mina tissetassar.
Vill ha pengar, vill bli rik! Ge mig jobb.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback