Positiva saker och negativa

2010-02-23 @ 10:59:52
med mig själv.
Fick det i uppdrag igår, skriva 5 positiva sidor hos mig och 5 negativa. Vet inte vilken som är svårast!
,
Positivt:
Umgås man med mig vet man aldrig vad som händer, jag är väldigt oförutsägbar och impulsiv.
Väldigt pratglad och social.
Jag ger aldrig upp, om jag bestämt mig för något som blir det så eller om jag tycker något håller jag mig till det.
Jag dömmer aldrig folk, jag lyssnar inte på andras åsikter om någon, vill hitta den åsikten själv.
Jag är alltid glad, döljer inte när jag är ledsen men folk som inte känner mig kan inte trycka ner mig.
.
Negativt:
Jag är jäävligt envis
Jag säger ofta ganska mycket saker jag egentligen inte har en aning om. När jag och Annika var i gbg tog vi fel spårvagn, men det avslöjade jag inte, jag bara låtsades veta exakt vart vi var påväg.
Riktigt dålig förlorare
Jag gör först och tänker sen, tänker väldigt mkt efteråt och analyserar allt
Jag är duktig på att ljuga och dölja sanningen, gör det inte ofta, men när det behövs.
Rädd för höjder, mörker och ensamhet

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback