Träningen på jobbet är slut

2010-02-27 @ 14:56:52
Ja, nu har vi hitills gått 2 veckor utbildning och 2 veckor träning på telefon.
har varit väldigt roligt, lärorikt och underhållande!
Igår åkte vi till Ulrichamn och skulle in på ströget.
Var skoj som fan, var med 4 gotlänningar, Annika, Magnus och Stefan.
Jävlar vad underhållande! "Dä är braa pooooolarn"
HAHA :D
.
De som jobbade där tror jag trodde vi var kändisar, tror jag var med på 10 kort eller ngt med de som jobbade där.
De var på mig och bad om att få ta kort på mig och med mig!
Sen bjöd de på nötter, öl, drinkar, shootar.
Sen var ngn bartender jätte intresserad av mig tydligen.
Så han sa till oss när de stängt att vi skulle komma in på efterfest, de bjöd på dricka (Y)
Men vi orkade inte, åkte hem och söv ist!
.
Sen var vi på hotellet med där vi hittade en beckham-kopia, grymt snygg med en galetsexig blick.
Ja, klartslut om detta, ska dra om två timmar så dax att ta på mig ngt annat.
Är föresten så hes att jag knappt kan prata, helt sjukt hes.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback