Btw

2010-01-09 @ 15:07:41
En annan person har sagt att jag förstört mer än jag tror,
jag undrar hur, för typ alla läsare som inte är så insatta.
Jag är knappt insatt heller eftersom jag inte träffat den personen mer än ett fåtal gång(er).
En gång.
Jag har inte pratat med dom en ända gång. (Ett par)
Jag har inte brytt mig ett skit sen de blev tillsammans.
Inte ens ägnat en tanke åt dom.
Var glad för deras skull, de kan personerna fråga vem som helst.
Tyckte det var bra.
Men jag har ändå förstört deras förhållande.
Hur?
Genom att existera?
Spännande.
Undra vem det är fel på?
En ledtråd. Inte mig.
Sen kan ni grubbla vidare på det själva.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback