duttig Emmy

2010-01-07 @ 20:39:14
Nu har jag suttit hela dagen sen jag kom hem vid halv 1 med mitt jävla cv och personliga brev.
Är helt slut, men vad roligt det är att söka jobb egentligen. Finns sjukt mkt möjligheter om man vill se dom.
Har sökt massor och tror faktiskt jag har fått några napp, men vi får se.
Då kanske Boråsarna inte får se mig så mkt.
Finns några jobb jag är speciellt inriktade på och vill se som viktigast.
Men vi får se vad som händer, ska upp 7 imorgonbitti igen ungefär.
Så det blir twilight och vingen snart.
Men jag skriver mer imorgon om hur det gick på teamwork,
hoppas mitt cv och personliga brev blir uppskattat för jag är as nöjd!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback