Hejsan!

2010-01-27 @ 12:37:37
I början när jag var på krogen såg man verkligen hur allt fungerade, från 22 - 02 letade folk efter ngn att ta med hem.
Tillomed innan jag började gå på krogen förstod jag hur det funkade pga av en händelse.
Skulle aldrig följa med en främmande människa hem så.
Jag dansar med folk på krogen med ställer mig inte i något hörn och strular med ngn. Blä. Bara ryser av det. Det har hänt, det kan jag inte säga. Men jag lovar, jag går inte igång på killar som verkligen klär av en med blicken.
Jag åker helst till krogen för att umgås med mina vänner, sitter och tar någon öl.
Ibland kan det vara kul att dra till "danskrogar" men då är det somsagt för att dansa.
.
Hatar alla äckel på krogen, jag har inte sex med vem som helst och jag strular inte med vem som helst.
Det so not Emmy ;D
Det kan ni ju komma ihåg, ska man hamna på min plussida ska man vara en nallebjörn inte en kanin.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback