Synd

2010-01-09 @ 14:59:12
Det finns ett fåtal personer i mitt liv där både jag och personen kan öppna sig för varandra,
där man vet allt om varandra.
Du är en av dom, jag saknar dig verkligen.
Tycker det är sorgligt att det har gått till spillo.
Jag kan inte skriva varför jag vet att så fort det är borta kommer du ångra dig.
Det kommer inte dröja länge.
Låter bara som jag är kaxig bitch, men om du känt personen hade du med vetat det.
Den personen är inte den som gör såhär.
Synd bara att det är försent. Alla fina ord, det var inte längesen jag fick höra dom.
Man märker skillnad när du är i dets sällskap.
Jag skiter i vilket nu.
Det är inte det som har äran att ens påverka mitt humör,
inga ord det säger rör mig ryggen.
Men att dig jag känt sen
jag fick börja köra moped,
jag tog första cidern,
jag firade nyår utanför hemma,
jag var 15 år
att du skulle förstöra något. Sorgligt.
Kommer aldrig förlåta dig.
Jag bara ber till de högsta gudarna att jag inte är som det. Herregud.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback