Yes, känns som att allt löser sig

2010-01-14 @ 17:59:16
Hej allihopa.
Det känns bra idag, är på kanon humör faktiskt.
Förutom att mamma klagar på att jag gör henne döv med min sångröst.
Men annars så går det kanon.
Träffade lotta en snabb sväng innan och pratade lite med henne, myys :)
Idag blir det en lång kväll, kommer aldrig somna. Är för pigg.
Ska ta en dusch sen tror jag, eller imorgon när Annika kommer hit HALV ÅTTA.
Men vafan, jag bad henne så.
Imorgon har jag mkt på schemat.
.
Först upp halv 8,
Noppra min ögonbryn,
Duscha mig och mitt löshår,
Torka, Borsta, Locka,
Sminka mig,
Fixa alkohol,
Ta oss till Dalsjöfors,
Sen börjar festen!
.
Hoppas inte vi ska dit för sent bara.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback