Täääst

2010-07-08 @ 19:58:51

1. Är du singel nu? - yes!
2. Föredrar du långa förhållande? - Ja
3. Är du redo att satsa på ett föhållande nu? - Ja
4. Senaste förälskelse? - ...
5. När hade du sex senast? - 2 dagar sen
6. Har du en kk? - Vem vääät
7. Har du kört oskyddat någon gång? - ja
8. Har du playat någon? - ja
9. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - ja
10. Har du någon kille/tjej nu? - nej
11. Haft sex på fyllan? - ja
12. Har du haft sex med fler än två stycken? - ja 
13. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - säger det bara när jag menar det och det har jag gjort
14. Sparat något från ett gammalt förhållande? - ja
15. Somnat gråtande pga kärleken? - jaa
16. Varit på en blind date? - nope
17. Varit otrogen? - ..
18. Velat bli tillsammans med ditt ex? - yes
19. Längsta förhållandet? - sammanlagt 3 år
20. Vem hade du senast sex med? - A
21. Ångrar du någon du har haft sex med? - ja



familj&boende
1. Bor din mamma och pappa tillsammans? - ja
2. Har du några syskon och isåfall vad? - ja, lillebror
3. Hur gammal/gamla? - 17 år
4. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - ja innan jag flyttade
5. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? - egen lägenhet
6. Har du eget rum? - nej ;D?
7. Har du tv i ditt rum? - ja
8. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? - nej
9. Har du en egen data? - japp



kompisar
1. Har du någon bästa vän? - jaa
2. Är du ofta med dina vänner? - så ofta jag kan
3. Va brukar ni hitta på? - massa skoj!
4. Bästa minnet med någon vän? - ehm, alla :D
5. Säg namnet på några riktigt bra vänner? - Jasmine är min bästaste men sen alla andra, ni vet vilka ni är!
6. Kan du vara dig själv med dina vänner? - jaa
7. Har du kul med dina vänner? - sååklart ;D



sista som
1. Du fick en puss av? - A
2. Sov med dig i samma säng? - A
3. Du delade ett riktigt skratt med? - jasmine idag!
4. Du gick på bio med? - Vet inte
5. Du höll i handen? - A
6. Du gick på stan med? - Vänä
7. Delade en pizza med? - Mig själv ;D vem fan är dela?
8. Du ringde? - Jasmine
9. Skickade ett sms till dig? -Jasmine
10. Du kramade? - Jasmine
11. Du skrev med på msn? - Boooobo


övrigt



1. Har du någonsin smygit ut utan lov? - ja
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - nej
3. Vad längtar du till? - vet ej
4. Hur svarar du i telefonen? - beror på vem det är :)
5. Vill du ha barn? - laaaater
6. Har du gjort något olagligt? -nej, jag är ett änglabarn (A)
7. Om ja, isåfall vad? - 
8. Har du några tatueringar/piercingar? - Läppen, tungan, brästvårtan och smile. Har haft näsan och navlen med
9. Hatar du någon riktigt mycket? - yes
10. Bäddar du ofta sängen? - ja
11. Vad gör dig riktigt glad? - när jag får som jag vill och roliga överaskningar
12. Går du i kyrkan? - nej 
13. Gillar du att sjunga? - hehe jaa, men inte när andra
14. Hur mår du idag? - Bra :D
15. Har du mycket pengar just nu? - JA FETT
16. Det värsta du vet? - anna anka
17. Vad vill du jobba med sen? - dooonoo
18. Vad älskar du mest (3 saker) - <3


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback