Godmorgon

2010-06-11 @ 10:15:28
Jag har haft en jättemysig natt och sovit skönt, sen vaknade jag och drog på fredagsmys - låten.
Känns som en kanon dag, tyvärr är det Idahs sista dag på jobbet idag.
Min lilla brax :(
Vad ska jag göra nu? Vem ska jag fjanta mig med på jobbet nuu? :O DAMN IT.
Sen tappade jag ett glas till, vet inte hur klumpig jag är egentligen.
Men annars har det varit en bra morgon!
Idag blir det jobb till 20 om inte min mensvärk blir värre, hatar det!!
.
Men jag måste jobba, tänker inte vara borta!
Sen ikväll kommer mina underbara vänner hit så ska vi äta lite mat och kanske sänka en vinare?
Se vad folket har med sig hit :)
Blir myspys!
Sen får vi hoppas fjant kommer hit.
Men nu ska jag springa in i duschen, fixa mig och dra till jobbet.
Hör av mig senare.
Pusss!
Du är fin fin fin

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback