Godmorgon

2010-06-04 @ 09:43:01
Jag vet att jag är värdelös på att blogga, men jag har haft fullt upp.
Flyttade in i min lägenhet i söndags, så i lördags packade jag.
Sen var det en vild festhelg då med, därför det blir riktigt lungt denna helgen.
Men iaf, sen i veckan har jag jobbat över massor, ska egentligen bara jobba 15 - 20,
men det har blivit 2 timmar extra varje dag.
Igår och idag skulle jag inte ens ha jobbat, men ist sitter jag med 16h extra ;)
kanon på lönespeccen sen.
Ikväll ska även Jasmine och co komma hit, kanoners!
Men nu ska jag fixa till mig lite.

En tanke jag behöver släppa ut bara, det känns som att vi är gifta. Du blir sur så fort jag inte är med dig eller inte kan komma till dig. Det känns faktiskt som att det är ett måste, som att du alltid antar att jag är den som måste vara där. Ingen annan räknar du med ska vara där.
Tänkt på det?
Det känns så för mig. Börjar gå mot en dagisnivå på allt, blir sur och irriterad för nästan vad jag än gör.
Nu har jag släppt ut det och ska släppa det, tack för mig.

IDAG ÄR DET FREEEDAGSMYS!

Kommentarer
Postat av: Jossan

När ska du bjuda över mig? :O :(

2010-06-04 @ 17:44:13
URL: http://josefinesveen.blogg.se/
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback