hoppas ni hade en bra midsommar

2010-06-26 @ 16:19:44
Hej!
Hoppas ni hade en fin midsoomar igår, jag vet att jag är kass som fan på att uppdatera.
Suttit och beställt lite kläder idag, har inte fått min lön än men ska hämta den på måndag,
men jag har fått mat idag och en dvd av en jätte söt person :) tack tack tack.
Igår var jag med jasmine och fira midsommar, mycket mysigt.
Gjorde god mat, sjöng och drack cider.
Sen kom busis hit så kollade vi på fotboll och film, mycket mysigt.
Nu sitter jag och kollar på håkan dvdn, kör låtarna om och om igen v
Snart kommer hans notbok med alla texter hem på posten med.
ska lägga mig och läsa twilight snart tänkte jag.
Mysdag, imorgon ska jag jobba, inte jätte roligt men så är det.
Börjar 10 dock.
Men ska dra mig, ha det bra!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback