Jaa jag vet

2010-06-09 @ 09:59:31
att jag har vääärldens torraste humor.
Men vad jag skratta när jag läste denna:

Vad är det för likhet melllan tofflor och blondiner?
-De är sköna att sätta på när man är hemma men inget man går ut med

hahaha, så jävla bra.
hahahahaha. Jag älskar att jag har kompisar som gillar min torra humor.
På jobbet har jag ju Linda, Jasmine och Annika.
Vi är för sjuka ihop och lite till.
Tycker vi fyra ska partaja ihop snart, när jag har caash!
Kvällen sist var ju rätt underhållande så.
.
Ingen mat på hela dagen och en kvarting och öl, sen krogen på det och börja shoota.
Dansa överallt och åt på mcdonalds, åt mat jag inte vet vart de kom ifrån, eller vem som betalt.
Sen hur vi kom hem, iiiingen aning.
Men fan vad skoj vi hade!
Damn it.
Men nu ska jag lyssna på håkan och duscha, puusssssssssss


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback