hellooooooj

2010-03-03 @ 21:24:09
Hej!
Jävlar vilken dag, idag pratade vi om våra dåliga sidor på jobbet.
Verkligen kom på sidor jag behöver jobba på, tack vare mig själv.
Sen att folk satt och öppnade sig för gruppen kändes riktigt häftigt.
Blev riktigt imponerad av de som satt och pratade om jobbiga uppväxter och andra händelser i deras liv.
Verkligen avensjuk för att folk öppnade sig.
Kom verkligen mkt närmare vissa i gruppen.
Tycker om gruppen mer och mer för varje dag :)
.
Jag känner verkligen hur jag jobbar upp mitt liv del för del.
Allt känns bättre och bättre.
Märker mer och mer att den ända jag behöver tycka om egentligen är mig själv.
Att man måste jobba på sig själv hela tiden och vara tacksam för det man har.
Jobbar på det som stör mig just nu och det jobbiga i mitt liv.
Killar eller kille kanske.
Men nu ska jag hitta ngn film att titta på.
Ha det finemang :)

Kommentarer
Postat av: Herrn

Tänk inte på killar. Man kan känna när man blir i äldre tonåren att man ska stabilisera sig redan nu, men du har all tid i världen.



Har också kommit till samma insikt som du, man måste jobba på sig själv hela tiden. Ens hjärnspöken är inte att leka med.



U most love urself b4 u love some 1 else.

2010-03-06 @ 08:03:14
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback