Tänkte bara säga en sak till

2010-03-28 @ 20:43:46
Innan jag ska sova tänkte jag bara slänga in en lite uppdatering.
Jag älskar er i min närhet, har de underbaraste vännerna.
Jag har många ytliga vänner men jag vet också vilka som står mig nära.
Jonas och Markus har snabbt kommit in i mitt liv, vill tacka för allt ni gör,
är så glad att jag träffade er, ni har gjort min vardag väldigt mycket lättare
De flesta skratt jag skrattat det senaste har varit med er  v
Annika, dig ska jag inte tala om. Du vet att du är mitt hjärta.
Fan vet inte vad jag gjort utan dig, bästaste bästa vänner.
Vet att vad det än är så kan jag ringa till dig,
litar på dig till hundra verkligen piffisen.

Ni vet vilka ni är som också betyder, men just nu ville jag höja dessa tre godingar!

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback