What a mess

2010-03-08 @ 20:13:05

Kan ju inte säga att jag har jätte kontroll på allt i mitt liv just nu,
Vill bara flytta hemmifrån. Ska spara så mkt som jag kan.
Vill få ihop så jag kan köpa allt jag behöver till en egen lägenhet.
Börjar verkligen bli jobbigt att ha utb på jobbet.
Vill sätta mig på telefon nu ist, mkt mer givande.
Börjat se schema nu framöver, ganska mkt jobb iaf :)
ska ta så mkt extratid jag kan så jag får lite mer pengar.
Även jobba på trädgårn om det är möjligt.
.
Hoppas det händer ngt trevligt i veckan, någon som ska hitta på ngt mysigt? :)
Ska fortsätta titta på kanal 1, handlar om kunglabörllopet (Y) veeeerkligen intressant.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blickar över horisonten

hör fågelns skri i natten

Leter efter ett svar vid fronten

tårar rinner på kinden

Ser solen gå ner över mark och vatten

fågeln hörs ej mer

endast mitt rop i natten

2010-03-09 @ 20:51:14
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback