Ångest.

2010-05-09 @ 21:29:39
Fan drömde en dröm inatt, tror aldrig att den kommer gå i upplevelse.
Därför kommer jag inte berätta om den här, tror verkligen det är för bra för att vara sant.
Men fyfan vilken ångest jag fick när jag vaknade, förstod verkligen hur vi
tillsammans förstört alltihopa.



Idag har jag varit hela dagen på djurparken.
Hade jätte mysigt med mina två älskade kusiner, sprang runt som ett barn själv.
Sen sprang vi runt i skogen på eftermiddagen, jag har verkligen haft fullt upp.
Men vad mysigt det varit.
Imorgon är jag ledig så ska kolla wallander och sedan sova.
Dagen för min flytt närmar sig!
21 dagar kvar.

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback