Hejsan!

2010-05-08 @ 16:24:13
Heej!
Jag vet att jag är helt värdelös på att uppdatera, men jag har inte haft någon dator, fick tillbaka den igår.
Då hade jag inte tid att skriva alls faktiskt, jag hade fullt upp.
Var först på Tullen med en gammal klasskompis, sen drog vi tillsammans upp till Jasmine på trandared.
Där satt vi en stund tills vi bestämde oss för att dra till trädgårn.
Där drack vi yttligare.
Fick tråkig information, blev väldigt besviken faktiskt.
Sen var det annat som gjorde att mitt humör stupade framåt 1.
Åkte runt med bussen och lyssnade på musik, sen stensomnade jag när jag kom hem.
.
Nu har jag idag varit riktigt duktig.
Har packat alla mina böcker och allt som jag inte kommer behöva innan jag flyttar.
Sen städat mitt rum och rensat bland all skit som jag inte behöver, var en del.
Är inte klar, ska gå igenom alla väskor jag har med (Y)
Vad händer ikväll annars?

Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback