Vad händer idag?

2010-05-10 @ 10:37:00
Jag hatar att inte jobba på vardagar, finns verkligen inget att göra.
Ska ut och gå idag i alla fall, ska bara psykiskt övertala mig fysiskt!
Jag vill göra det men min kropp orkar inte, men idag är det så fint väder så.
Jag hatar att jag inte kan lägga in några kort på datorn från min mobil,
har ingen sladd till datorn :(
Det är ju mammas telefon jag använder just nu, har ingen laddare till min riktiga telefon.
Måste köpa en.
Hatar att inte kunna använda min riktiga!



I wanna take a ride on your disco stick
Haha, lite softcore till mina läsare.
Men texten är inte mina ord, varför skapa nya när andra sagt det bättre?

Men ja, vad händer idag annars?
Någon som vill träffas och hitta på något?


Kommentarer
Skriv en liten kommentar nu snygging
Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail här: (publiceras ej)

Addressen till din blogg:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback